Translate

wtorek, 21 lutego 2012


Witam J
Na początek, chcę zaprezentować Wam Suchy szampon do włosów SAYOSS, który ostatnio przetestowałam. Ponieważ przed zakupem tego szamponu szukałam jakiś informacji na ten temat w sieci jednak ciężko było coś znaleźć więc sama postanowiłam zrobić recenzję. Ja zakupiłam Dry Shampoo Syoss do włosów szybko przetłuszczających się i oto moje wnioski:
·         Producent gwarantuje nam 1 dodatkowy dzień świeżości, niestety działanie szamponu jest bardzo słabo widoczne i moim zdaniem nie spełnia wymagań;
·         Szampon lekko unosi włosy od nasady jednak nie usuwa efektu ‘przetłuszczonych’ włosów;
·         Wg. Instrukcji po rozpyleniu na głowę należy masować głowę ręcznikiem a następnie uczesać włosy, jednak przy takim zastosowaniu nie ma absolutnie żadnego efektu;
·         Jedyne co zauważyłam to że po rozpyleniu na włosy należy pozostawić proszek na włosach ok. 5min. a następnie palcami wmasować resztę produktu, dzięki temu uzyskamy jako taki efekt;
·         Szampon ma pojemność 200ml, jednak jest mało wydajny i wystarcza zaledwie na kilka użyć.
Jeśli macie jakieś pytania chętnie odpowiem ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz